Мэта работы ўстановы адукацыі ў новым навучальным годзе: стварэнне ўмоў для паспяховага функцыяніравання і развіцця ўстановы адукацыі, якая забяспечвае развіццё прафесійных кампетэнцый педагогаў, павышэнне эфектыўнасці і якасці адукацыі, садзейнічае раскрыццю індывідуальных асаблівасцей вучняў, магчымасцей іх самавызначэння і самарэалізацыі праз удасканаленне адукацыйнай прасторы ўстановы адукацыі.
Мэта метадычнай работы: стварэннеўмоў для росту прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў, павышэнне ўзроўню прафесійнай культуры і інфармацыйнай кампетэнтнасці праз удасканаленне метадычнай работы.
Тэма выхаваўчай работы: стварэнне ўмоў для фарміравання духоўна-маральных каштоўнасцей, грамадзянскасці, пачуцця патрыятызму, адказнасці, працавітасці, асноў здаровага ладу жыцця, эканамічнай і экалагічнай культуры навучэнцаў і выхаванцаў установы
Таму ў 2024/2025 навучальным годзе дзейнасць установы будзе накіравана на рашэнне наступных задач:
- Павышаць якасць адукацыі з улікам задавальнення запытаў усіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу праз выкарыстанне кампетэнтнаснага падыходу ў выкладанні вучэбных прадметаў, развіццё асноўнай і дадатковай адукацыі.
- Ажыццяўляць падтрымку маладых спецыялістаў і замацаванне іх на працоўных месцах, прафарыентацыю вучняў установы на педагагічныя і агранамічныя спецыяльнасці.
- Развіваць інтэлектуальныя здольнасці высокаматываваных вучняў праз наладжванне на ўсіх ступенях адукацыі сістэмы ўзаемадзеяння па падрыхтоўцы вучняў да алімпіяд па вучэбных прадметах, конкурсаў даследчага характару, цэнтралізаванаму тэсціраванню, выкарыстоўваючы магчымасці вучэбных і факультатыўных заняткаў, пазакласную дзейнасць, індывідуальную работу, профільнае навучанне.
- Фарміраваць у вучняў грамадзянскаць, патрыятызм, духоўна-маральныя каштоўнасці, экалагічную культуру, устойлівую матывацыю да здароўязберажэння праз удасканаленне сістэмы выхаваўчай работы, арганізацыю пазаўрочнай занятасці, удзел у моладзевых арганізацыях, развіццё сістэмы вучнёўскага самакіравання.
- Забяспечыць пераемственнасць выхаванцамі рознаўзроставай групы ад дашкольнага выхавання да пераходу да І ступені агульнай сярэдняй адукацыі.
- Фарміраваць інтэлектуальна-развітую, сацыяльна-актыўную творчую асобу, грамадзяніна-патрыёта сваёй краіны, які валодае духоўна-маральнымі арыенцірамі, здольнага да адказных адносінаў да асабістай і грамадскай бяспекі, сацыяльна і асобасна-значнага выбару, самарэалізацыі ў розных сферах жыццядзейнасці.
- Фарміраваць у дашкольнікаў асновы бяспекі жыццядзейнасці праз разнастайныя віды дзіцячай дзейнасці.
- Умацоўваць матэрыяльна-тэхнічную базу ўстановы за кошт больш актыўнага прыцягнення пазабюджэтных сродкаў; ствараць бяспечныя ўмовы знаходжання ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу.
- Забяспечыць метадычнае суправаджэнне засваення педагогамі абноўленага зместу вучэбных прадметаў, роста прафесійнай кампетэнтнасці праз удасканаленне метадычнай работы, агульнага ўзроўню прафесійнай культуры і інфармацыйнай кампетэнтнасці педагогаў, актывізацыю работы па трансляцыі практычных вынікаў адукацыйнай дзейнасці.